5 saker...

5 saker du kanske inte visste om mig:

1.
Jag hatar att äta inför folk jag inte känner (bekanta), då brukar jag hålla för munnen eller hoppa över tuggningen för att det ska gå fort.
2. Jag gillar inte uppmärksamhet, bara "osynlig" uppmärksamhet, om ni förstår vad jag menar:)
3. Nakna människor är det fulaste som finns! HURRA för underkläder, så jädra snyggt!
4. Jag är väldigt lättpåverkad (menar inte alkohol nu)
5. Min största mardröm är att jag inte kan få barn, då skulle mitt liv vara förstört.


Konstig bild^^ Men jag är lite konstig;)



Kommentarer
Heidi

Du är inte konstig! Jag är precis som dig på punkt 1! Alltid haft svårt att äta inför folk. I mitt fall beror det nog på att jag alltid haft problem med vikten, och därför känner att folk tänker "Varför äter hon som är så tjock?" Man e lite knäpp... Hoppas Tyson kryar på sig massor! Vi ses den 16:e! längtar

2011-06-07 @ 22:06:31
URL: http://livetenligtheidi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0