Jag vill så mycket...

Jag vill så himla mycket här i livet. Det är massor jag vill göra, massor jag vill ha... nästan så det är jobbigt. Kommer jag hinna med allt? Kommer jag hinna få allt jag vill ha? Hur länge måste jag vänta, hur skulle mitt liv se ut utan alla dessa drömmar?
Jag måste lära mig att ta en sak i taget, och njuta av det jag har nu, men det är svårt när jag ser allt som finns.
Just nu är jag helt besatt av att få en ny garderob, haha. Men det kommer ta ett bra tag, man kan ju inte köpa allt på en gång. Och i just såna här sammanhang så har jag väldigt dåligt tålamod!
Och att vara kreativ kan också vara jobbigt! Jag vill pyssla med något hela tiden, och det blir bara mer och mer jag vill göra nu när jag har så mycket planer, men EN SAK I TAGET! näääää...JOOOO!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0