Teater

Jag och Lotta, eller "våran" salong^^ ska vara med och hjälpa till med hår till en teaterföreställning. Teatern heter "En midsommarnattsdröm", för er som vet vem Figge Norling är så ska han vara med;)
Så idag gjorde jag en blondin brunetthårig, och klippte en 50-tals frisyr på henne, imorgon blir det mer färgning på skådespelarna. Och hela 16 pers kommer imorgon, som vi ska prova att göra lite uppsättningar på, hur ska alla få plats??^^ Och just ja, ska hjälpa en tjej med löshår också, så det är mycket på G nu, och samtidigt försöker vi hinna måla salongen. haha, rörigt^^
Men iallafall, så vi får stå med i deras broschyrer, bra reklam juh:D Så jag ska nog försöka se showen också, om jag har och får tid till det:)



Kommentarer
Mallan

Åhh vad roligt:) Hoppas allt går toppen!

2011-06-21 @ 00:54:01
URL: http://troddedu.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0