Fråga får svar.

Heeej!
Jag skulle vilja veta vart man kan köpa riktigt bra äkta löshår. Äkta europeiskt hår, till ett bra pris. Happyhair tycker jag har ett helt okej hår, men skulle vilja prova något nytt:) Har du provat Rapunzel of swedens europeiska hår? Tacksam för svar!
MVH Linnea

SVAR:
Hej!:D
Jag har faktiskt inte provat hår från Rapunzel of sweden, men jag har hört att det ska vara väldigt bra där! Jag har bara köpt hår från TajMahal för några år sen, och då tyckte jag att det var bra hår. Vill du ha det bästa kan du ju be frisören beställa hem åt dig, men då blir det ofta lite dyrare också, dels är ju det "bästa" håret dyrare och sen tar säkert frisören ut lite vinst också;)
Men jag tycker absolut att du kan beställa ifrån Rapunzel of sweden, de har bra rykte:)



Kommentarer
Wobi

Hej,

jag undrar om man kan se innan man färgar håret om man kommer passa i det. Kankske en dum fråga men min kompis säger att färgen skall passa ihop med ens ögon, är det så? (vill färga det violett)



Mycket tacksam för svar /Wobi

2011-03-02 @ 17:41:27
URL: http://mymuffin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0