Ingen lunch

Igår jobbade jag 9,5 timme i sträck, utan någon lunch! Hehe, var riktigt mycket å göra igår, som tur var fick jag lite mat av Ida och hon var så snäll så hon åkte och släppte ut Lexi.

Nu strax ska jag ta mig lite lunch, sen ska jag försöka göra Ida S ljusare brun än vad hon är nu.

Och imorgon kväll ska jag och Lotta ha lite egen hårvård;) Behöver färga min utväxt, ska nog sätta i löshår på sidan där jag har kort hår snart också, till veckan tror jag. Känner att jag måste ändra lite på mig, och det har ju växt ut till en "jobbig" längd på sidan nu.
Lägger in lite bilder på salongen senare idag, om jag kommer ihåg att ta med mig kamerasladden;)



Kommentarer
-Cajsa (Fotoblogg)

-Hej

Skulle varit super snällt om du ville rösta på min bild nr 7.

Det skulle varit guldvärt om du gjorde det för min skull, nu när jag snart fyller år :) hihi



HÄR: http://photobymadeleine.webblogg.se/2011/march/finalisterna-i-fototavlingen.html#comment



Tack på förhand finaste du!

2011-03-03 @ 16:32:52
URL: http://hallgreen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0