Kycklinglåda

Har en kycklinglåda i ugnen nu, det blev inge kinamat idag. Men imorgon ska vi ta myskvällen istället:) Idag blir det att kanske gå iväg till Stoffe och ta nån grogg, där resten av killgänget sitter.. hehe.

Åh trött jag blir på att folk inte kan betala ut pengar! Vet dem inte hur man gör eller? Jag stämplade ju i 11 veckor, men har bara fått betalt för 3 veckor!!!! Är skit irriterad på A-kassan! Har försökt ringt till dem men får bara höra att det är många som ringer så jag ska pröva senare, så lägger dem på luren! Jag får inte stå i kö eller nåt. Det är ju ett bra sätt att undvika konflikter.... Så jag får ta å skicka mejl istället.
Jaja, orkar inte skriva om all negativ skit nu;) så ha en bra fredagskväll!

Kom på att ja glömt å lägga upp fler dagar från Thailandresan, men det kommer;)



Kommentarer
Stefan

Kämpa på gumman! Det ordnar sig :) Kram

2011-03-12 @ 00:40:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0