Planerar:)

Jag och Lotta har kommit på en jätte bra idé på salongen:D
Nästa fredag ska vi ha "härliga fredagen", det passar utmärkt för då är det ju löning också. Så då ska vi ha massa erbjudanden på behandlingar. Och vi tänkte boka in så många som möjligt, och hålla på ända in på kvällen!;)
Och så ska vi ju bjuda på något gott också, vi har inte riktigt kommit på vad ännu, men kanske lite vin och några goda ostar och sånt:) Gud så mysigt:D
Så det ska vi annonsera ut, tror många kommer bli intresserade;)

Och en till rolig sak! Vi ska ju ut och jobba på lite olika boenden i Karlskoga också, och redan så har vi två dagar inbokade på ett boende nästa vecka, då blir det full rulle. Känns bra att åka ut på boenden, de blir så glada:) Då blir jag glad;)

Vi har huuur mycket idéer som helst! Hehe, så därför tror jag att vi kommer sticka ut lite med våran salong, och jag vill att vi ska sticka ut lite också. Jag vill vara den där salongen som alltid kan erbjuda något extra för varje individ, så alla känner sig unika:) Och att vi har lite "roligare" erbjudanden än de flesta salonger.
Ännu en BRA grej med att ha eget:D

Någon läsare här som har några förslag, vad just ni saknar att frisörer har/gör, säg gärna till:)



Kommentarer
Mia -Livet i Göteborg

Jag har ett förslag som ni också kan ha på fredagar!! Ni kan ju ha "förfest" typ!:P Tjejer (och killar) kan boka tid för att bli festsminkade och få sin frisyr stylad inför kvällens utgång? :)

2011-03-16 @ 16:58:00
URL: http://mariagraaf.blogg.se/
ida

Gud,du är hur vacker som helst människa! Ge mig ditt utseende!!

2011-03-16 @ 20:35:14
URL: http://hheyida.blogg.se/
Janni Kylmäaho

Vilka härliga idéer! :) ett tips..kolla upp först att ni får bjuda på vin, tror man måste ha tillstånd för sådant.. Tråkigt om ett blir konsekvenser av att ni bjudit på vin utan tillstånd :(

2011-03-18 @ 08:46:29
URL: http://jannikylmaaho.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0