Skrattar ihjäl mig!

HAHA!
Tobbe har redan hunnit somna, men jag sitter här vid datorn och kollar på gamla bilder. Hittade  bilder från i somras då Tobbe var så himla full en dag, och jag skrattar så tårarna sprutar! Haha, fy fan va roliga de är;)
Tror dock inte jag får publicera dem här, men ska fråga honom imorgon;)
HAHA!

Annars idag så spelade vi minigolf, det var med Tobbes familj, och jag vann! Har jag aldrig gjort förut, så jag vann över 9 personer, inte dåligt;)
Sen så bjöd jag Tobbe på kinamat och vi har kollat på "Hämnden" Den dög men var lite seg..
Nu ska jag gå och tvätta av mig sminket, helt svart runt ögonen, haha;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0