Förkyld:(

Usch igår vaknade jag av världens halsont, och det blev bara värre och värre under gårdagen, så idag är jag jätte förkyld:( Ont i halsen, tät i näsan, ont i kroppen... Så jag vilar upp mig lite idag, ska iväg och jobba halv 3. Skulle vilja vara hemma längre men har kunder och vill gärna inte avboka. Men jag får vila upp mig till helgen ordentligt.
En sak som är bra iallafall är att jag kommer nog bli frisk till Rom resan om 2 veckor, jag brukar ju alltid ha oturen att bli sjuk typ den dagen jag ska utomlands, men hoppas jag är frisk då iallafall:D

Och imorgon kväll ska ja och Lotta på loppis, kreativiteten flödar! :D



Kommentarer
Mimmie

usch lider med dig! Sen ville jag tacka dig tusen gånger för i tisdags! jag är skit nöjd! :D

2011-05-05 @ 08:50:44
URL: http://mimmiesvenssson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0