Skulle ju sova!

Jag tänkte ju sova nån timme nu, men det går inte! Inte trött för fem öre:(
Så jag kommer vara vaken i över 40 timmar, kommer jag klara det tro? Hm tror inte det^^ Får nog bli en lugn onsdag i Rom tror ja, hehe.
Vi är iallafall redo att åka nu, väskan blev bara att väga 13,5 kilo! Trodde jag aldrig, haha.

Det tråkiga är att det inte är så bra att jag reser nu:( Det ringer mycket på salongen nu, många som vill bli klippta och allt, och så kan jag inte ta emot dem! Hoppas de står ut att vänta i 5 dagar. Är ju inte direkt bästa perioden att vara ledig i mitt yrke...



Kommentarer
madde

Vinn en länkning i min blogg i en vecka, du kommer alltså synas vid min Länkar fil i sidomenyn, i en vecka!

Se mer information här:http://maadeleineswan.blogg.se/2011/may/uppdateringen-ar-sjukt-dalig-jag-vet-tavl.html#comment

2011-05-18 @ 21:09:14
URL: http://maadeleineswan.blogg.se/
jonna

Din blogg är... bäst! :)

Men det är så att jag var naturligt blond förut, sen i vintras färgade jag mörkbrunt/svart, vilket jag åndrar stort! nNu vill jag bli blond igen, har slingat ljust två gånger, i februari och sen idag. Nu ser det är inte bra ut alls, ser randig ut i hela håret, slingade hos frisör, nu är mitt hår en blandning av blondt, svart, mörkbrunt, ljusbrunt och oranget. Har lust att åka itll närmaste ICA och köpa en förpacking med blond hårfärg. Funkar det, blir jag blond? Eller blir det isånnafall oranget? Vilket är ditt bästa tips för att jag ska bli helt blond så snabbt som möjligt!? =)

2011-05-19 @ 21:31:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0