Stackare:(

Usch va rädd jag blev igår, jag och Lexi var ute och kastade lite frisbee på trädgården. Så råkade jag kasta mot grillen, och Lexi hann inte stanna och sprang rakt in i grillen!
Hon skadade sig vid ögat, så hon kunde inte öppna ögat på hela dagen igår (idag är hon bättre) och hon fick ett sår vid vrån och hon "grät" blodtårar. Stackare...

På bilden ser man inte såret, det är på det svarta, men så här gick hon hela dagen igår.

Ni ser nog var hon sprang in i grillen^^


Var jätte rädd att hon skulle ha skadat synen, men som tur vaar gick det bra!



Kommentarer
Mia -Livet i Göteborg

Men fyyyyy va otäckt :S:S:S::S

2011-05-15 @ 18:00:54
URL: http://mariagraaf.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0