Gårdagen

Firade min "andra" pappa som fyllde 50 år, egentligen idag. Fick god smörgåstårta, fika och tårta. Blev proppmätt!
Tobbe blev jätte full där, haha, så vi fick åka hem lite tidigare. Och på vägen hem när kl var ca halv 10 så ringde Erika, som var i kristinehamn, så jag lämnade Tobbe hemma i Degerfors och for till kristinehamn, var där ca 11. Klunkade så fort vi kunde och sen gick vi ut på Bells. Blev en riktigt rolig kväll, var skit mycket folk på Bells igår, skulle man gå genom dansgolvet fick man typ slå sig igenom, haha.
Och idag åkte jag hem vid 12 tror jag klockan var, somnade lite i soffan, lagade mat... och så har jag gjort en till tavla som är till salu:) Visar er bild när jag tagit kort.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0