Tillbaka!

Nu börjar jag må lite bättre...

Nu har jag "bara" bihålsinflammation och täppt näsa, men det får jag alltid när jag blir förkyld, så nu har jag inte ont i huvudet eller feber längre. Men usch va jobbigt det har varit denna vecka, inge roligt å jobba när man är sjuk. Och hade mycket kunder så det kändes inge bra att avboka, får hoppas att det är lite lugnare nästa gång jag blir sjuk, så jag kan va hemma då. För då brukar man bli frisk fortare, det har jag varit med om en gång, och då var det den enda gången jag sjukanmälde mig på flera år. Jag brukar alltid knapra tabletter och jobba även om jag är dödsjuk, haha.

Så nu ska jag käka frulle å dra in till jobbet. Och imorgon blir det Halloweenfest i Filipstad bland alla stassare, längesen man träffade dem! Ska bli kul:)

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0