6 veckor

Nu är det snart 6 veckor kvar tills vi åker till Playa Del Ingles!
Jag längtar så jag tror jag dör!
Tiden går alltid sakta när man längtar efter något;)

Och imorgon är det löning också! Vet att jag kan ta ut lön när jag vill men det är roligare att ta ut den när alla andra får den;) Så jag ska väl (när jag får tid) åka in till örebro å shoppa lite skor, sist jag skulle göra det hittade jag knappt några fina:( Hoppas det kommit in lite mer nu.

Kan väl berätta att vi fick nästan in all ved igår, tror det bara är ca 4 kubik kvar, men svärfar har lovat att hjälpa till nu till helgen med det sista.

Jaja, ska väl inte tjata mer nu, utan nu blir det att träna lite, ska köra 30 minuter på Belly Buster;)



Kommentarer
Madde

LÄÄÄNGTAR!! Vill ha 7 december NU! :D:D

2011-10-25 @ 10:05:57
URL: http://maddeloo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0