Affärsidé

Vi håller på och funderar ut en ny affärsidé inom frisörbranchen. Som kommer gynna både våra kunder och oss själva. Det känns jätte spännande och jag skulle jätta gärna vilja tala om vad det är för något, men jag håller på det tills det är klart;)
Det skulle vara så kul om det skulle bli så! Och då skulle vi vara de första i Karlskoga att använda den "affärsidén", tror inte det finns så många frisörer i Sverige som har så heller.

Och så har vi en annan sak på G också, som vi tänkt på i nån månad nu, men det är så mycket som ska fixas, så vi får se hur det blir med det;)

En annan sak vi funderat på i typ 1 år är ju att öppna en grön salong, det skulle vi också vara själva om här, men jag tror inte det skulle funka i lilla Karlskoga. Det är ju så dyrt att få behandlingar på gröna salonger. Men den dagen det kommer funka så kommer jag garanterat öppna en grön salong, så himla otäckt med alla farliga kemikalier som vi handskas med varje dag:( Det har jag säkert tjatat om på bloggen, men tänk på att frisörer har 70% större risk att få cancer, blä:(

Nä, nu måste jag göra ett viktigt samtal angående våran affärsidé, vill vill vill! :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0