Snart för långa fransar

Jag har ju använt Neulash förut, och mina fransar blev ju jätte långa och fina!
Men så hade jag lösögonfransar med lim en dag, och jag hade bråttom med att få av dem, så jag bara drog och lyckades få med nästan alla mina egna fransar:(
Så för 6 veckor sen hade jag knappt några egna, men så började jag med Neulash igen, och nu är de snart för långa! Men jag ska använda det varannan dag nu i nån vecka, och sen en gång i veckan, som de rekommenderar, men jag hoppas att de inte kan bli längre nu;)

Så här såg mina ut från början, men denna gången hade jag ju knappt några eftersom jag tappade nästan alla fransar, ville inte ta nåt kort på det heller för det så för jävligt ut, haha.


Och nu är de så här långa:



Kommentarer
M

Jösses vilken skillnad!

2011-10-05 @ 13:52:46
URL: http://madds.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0