Vad som hänt sen sist

Nu tänkte jag uppdatera er lite^^

I fredags festade vi hemma hos oss, och drog in till Harrys i Kga. Jag och Erika shotade lite för mycket;) Så det som hände var väl att jag gick runt till tjejer och frågade om de var singlar (raggade åt Stoffe), bjöd upp en typ 50 årig italienare för jag tyckte synd om honom, rökte (jag röker aldrig annars!) klämde handen i ytterdörren när vakten stängde den, slog en kille på käften som körde upp fingrarna under klänningen på mig, skrek tydligen "du är ett fyllo" till min svärfar, haha ja och lite till^^ Men det var himla roligt iallafall;)
Fast lördagen var mindre rolig, spydde hela dagen, spydde så mycket och kraftigt att det sprutade ur näsan på mig, usch...

På söndan åkte vi till Mediamarkt, där jag köpte en ny kamer, Nikon coolpix S6200 skit bra! Och en kopiator/skrivare till salongen.

Och nu är det jobb igen och jag jobbar och stånkar, vill faktiskt att det ska bli lite lugnt nu, behöver vila...
Å vila kanske jag får! Det lutar åt en utomlandsresa i november! WEIII!!!



Kommentarer
Madde

Haha men Emma då! XD

2011-10-05 @ 12:54:31
URL: http://maddeloo.blogg.se/
Mia -Livet i Göteborg

HAHAHHA ;D

2011-10-05 @ 15:02:16
URL: http://mariagraaf.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0