5 år

Jag tror att alla tjejer som säger: "min pojkvän är den bästa pojkvännen som finns" bara ljuger. Jag har till och med bevis på att alla dessa tjejer ljuger! För JAG är den som har den bästa;) hihi.
Jag var ju i Göteborg i helgen hos Mia, hade askul där btw. Fredagen var det party och så gick vi ut på Chez, lördan skulle vi festa på men orkade inte så det blev pizza, en film och massa godis, myspys!
När jag kom hem hade Tobbe städat hela huset, och lagat tacopaj åt mig. Så jädra gött!
Och nästa helg, den 28 april, firar vi 5 år ihop. Då hade han suttit och letat efter nån weekendresa åt mig och honom till London eller Barcelona. Va gooo han är:)
Men dock så var det lite svårt att få tag på något bra hotell + flyg, så vi får se vad vi hittar på. Kanske finns nån bra sista minuten då... annars får vi hitta på nåt annat.
Ingen som har något förslag på vad man kan göra i sverige? vart som helt i sverige??? Nåt måste man väl kunna göra på våran 5 års dag??


Kommentarer
Mia- Livet i Göteborg

Åååh :D

2012-04-18 @ 17:08:59
URL: http://mariagraaf.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0