Gårdagen

Igår åkte vi först till Filipstad och träffade mamma, käkade pizza:) Sen åkte vi upp till pappa och lämnade Clion där så får han ta en kik på den. Och när vi åker hem, precis i början av Degerfors, brinner fläkten upp i forden och det blir rök i hela bilen, så va bara att bogsera hem den.
Asså jag bara skrattar nu, vi ska tydligen inte ha bilar... varför är det alltid nåt som är trasigt?
Vi fick skjuts in iallafall till Lena och Christian där det var lite partaj, va roligt å få träffa dem:) Vi var väl hemma vid 4 på morgonen, så jag är gaaaanska trött nu;)
Kom ihåg min hårvårdsvecka som börjar imorgon!


Kommentarer
Mia- Livet i Göteborg

Fiiiin hår <3

2012-04-23 @ 20:24:53
URL: http://mariagraaf.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0