Glad Påsk!

Kom precis hem från svärföräldrarna, fick käk och så va det lite partaj där. På vägen hem släppte jag av Tobbe och Kim hos några polare. Och nu när jag körde upp bilen på uppfarten och klev ur bilen så prasslade det till i buskarna hos grannen mitt emot. Jag kom inte ihåg ifall Natcho var inne eller ute, så jag tänkte att det kanske var han. Men så kommer en skit stor grävling och springer emot mig så jag fick springa allt jag kunde upp mot trappan! Fy fan va rädd jag blev! Har aldrig sett en levande grävling så nära förut. Jag kan ingenting om dem helle, så jag vågar inte gå ut med Lexi nu eller släppa ut katterna:S Väntar nog en halvtimme till tror ja;)


Kommentarer
Frida

Hej!

Jag har en hårfråga som jag gått och tänkt på ett tag, jag plattar mitt hår ganska ofta, kanske varannan dag. Men nu tänkte jag börja försöka föna det rakt istället. Har du några tips på hur man får det så rakt som möjligt när man fönar och några bra produkter eller så. Och sen undrar jag om det sliter mer att platta håret än att föna det? :)

2012-04-08 @ 23:18:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0