Fråga får svar.

Hej! Verkligen jätte fin & grym blogg du har!
Jag har en fråga också!
Jag tycker att du har super fint hår och jag har länge velat haft så som du har! Men hur ska man säga till frisören? Varje gång jag har försökt förklara så har jag alltid blivit missnöjd och vill gå till någon annan frisör :(
Ha det bra! Kram!

 

SVAR:

Tack så mycket:D

Jadu, hur ska man förklara min frisyr?^^ jag har ingen speciell frisyr utan jag försöker bara ha så långt som möjligt, jag klipper bara topparna när det är slitet. Jag försöker också spara ner det uppklippta för då blir ju håret tjockare. Men jag tror det mer beror på hur jag stylar håret.

Jag kör ALLTID med volumini i hårbotten för att få volym, och sen plattar jag bara håret, det är egentligten allt jag gör. På fester och ibland när jag har lust så lockar jag håret lite.

Färgen är den ljusaste blonda ljusarefärgningen som finns, gärna så kall som möjligt. Men nu har jag faktiskt inte färgat håret på 4 månader så jag har en utväxt på ca 5  cm^^

Hoppas du fick svar på din fråga:)

Volumini:

 

HÄR visar jag hur man använder Volumini:

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0