Alla <3ans dag

Igår var det ju alla <3ans dag.
Jag beställde ett klädesplagg till Tobbe som fortfarande inte har kommit, så jag gjorde en tavla i all hast igår, så här blev den: och texten är Ted Gärdestads låt För kärlekens skull. :)
Och när jag kom hem efter jobbet hade Tobbe gjort jätte fint här hemma, dukat upp jätte romantiskt, gjort ett hjärta av ljus och satt på en film med en eldstad. Till mat fick jag jätte god pepparbiff, ryggbiff, strips beasås och vitlöksbröd. Och så hade han köpt revbensspjäll till mig också som jag älskar, men jag blev för mätt så dem ska jag äta idag;)
Tack för igår älskling, älskar dig så otroligt mycket, du är mitt liv!


Kommentarer
Mia- Livet i Göteborg

åh va fint :D

2012-02-15 @ 21:35:23
URL: http://mariagraaf.blogg.se/
Alexandra

vilken romantiker han är tobben :-) jättefint!!

2012-02-16 @ 20:58:50
URL: http://tipofthesword.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0