Fråga får svar.

Melissa undrar hur jag fått min hårfärg och vilken ögonbrynspenna jag använder.

Hårfärgen först: Jag är ganska ljus i mig själv, så är man jätte mörk kan det vara svårt att få samma färg. Men just nu använder jag Lóreal Paris-Casting Créme Gloss 1021, och så använder jag artegos silverinpackning varje gång jag tvättar håret för att dämpa det guldiga. (inpackningen finns bara att köpa i burk nu, tuben på bilden produceras inte längre)



Och mina ögonbryn: Jag färgar mina ögonbryn med en ögonbrynsfärg vi har här på salongen, färgen heter Natural Brown. Och så fyller jag i kanterna lite för att på mer markerade ögonbryn, vilken ögonbrynspenna jag har vet jag inte exakt, men köp någon som är brun, spelar nog inte så stor roll vilket märke;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0