Några dagar sen

Har inte skrivit på några dagar, har inte haft lust eller ork.
I lördags var det party hemma hos oss, sedan drog vi ut på Harrys, var roligt men jag drack lite för mycket tyvärr, hatar när det blir så, man kan inte fästa blicken och man får lätt minnesluckor. Vet inte vad det har blivit med mig, tål typ ingenting längre, haha. Drack bara 4 groggar och en cider, sen en grogg på krogen också. Kanske är att man börjar bli gammal, därför jag tål mindre och mindre... Ajja, billig fylla blir det ju;)

En fråga till er: Är det nån som vet om det går att spärra en IP-adress från att besöka min blogg? Varje dag får jag ett mejl med alla IP-adresser som varit inne på min blogg, vilka tider de har varit inne under hela dagen. Och jag känner mig helt stalkad, känns inge bra.:( det är en av anledningarna till att jag inte orkar blogga så mycket. Funderade på att lösenordsskydda bloggen, men vill ju ha den öppen för alla er andra där ute...
Gillar inte känslan av att en person är helt besatt av mig:S

Nu måste jag dra till jobbet...


Kommentarer
Lil bex'

damn du är vacker "

2012-02-21 @ 10:03:33
URL: http://bexollila.blogg.se/
Heidi

Jag tror enda sättet är att lösenordsskydda tyvärr. Maila blogg.se och fråga annars! =) Kram

2012-02-21 @ 10:47:09
URL: http://livetenligtheidi.blogg.se/
Mia- Livet i Göteborg

Är det den jag tror det är?

2012-02-21 @ 18:42:01
URL: http://mariagraaf.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0