Lördag

Bion igår var så där, filmen var bra, men de kunde inte få någon text till filmen, och i Hamilton så pratar de ju svenska, engelska och ryska, så det var ju ett minus då... Sagabio brukar ju suga faktiskt, får bli örebro i fortsättningen...
Imorse åkte jag och Tobbe in och stohandlade inför hela veckan, efter det städade vi salongen och skurade golvet, hann ju inte det igår då jag skulle på bio och det var min tur, men nu är det fixat iallafall;)
Precis tagit en dusch, väntar på att Tobbe ska komma hem , han åkte till svartå för att låna lite filmer, så det blir nog bara filmkväll med tacos idag.
Imorgon ska jag försöka hinna med att öva lite på airbrushen;)


Kommentarer
Mia- Livet i Göteborg

HAHHAA som i Smala Sussie :D

2012-01-29 @ 19:00:48
URL: http://mariagraaf.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0