Dagens smink + facelook(ar)

Så här ser jag ut idag med make, håret är inte fixat ännu;)
 


Kommentarer
Elin

Du har så fina ögonfransar!
Vad använder du för smink? :)

Svar: Tackar:) Till fransarna kör jag på MaxFactor 200 calories och Maybellines telescopic:)
Emma Stjernlöf

2012-08-04 @ 18:02:57
Maria

Hej!!
Vad duktig du är på att sminka!! Jättefint!!
Jag behöver nog inhandla mig lite fler färger och träna lite oftare. Svårt att få det riktigt snyggt när jag festsminkar så sällan.
Har du några bra tips? Eller är det öva öva öva som gäller? Brukar köpa Make Up Store men tycker att de är lite dyra om jag köper lila eller någon annan färg som jag inte använder så ofta.
Jättebra blogg!!!! Tack!
MVH Maria

2012-08-17 @ 09:39:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0