Fråga får svar

jag behöver hjälp, jag har en mörkutväxt och gula skiftningar i resten av håret, vill ha bort utväxten och bort med det gula, några förslag? funderar på en askblond färg, hjääälp!!

SVAR:

Jättesvårt att säga vad du ska köpa för färg i affären för att få bort de gula skiftningarna. Eftersom jag inte kan de färgerna, och att man aldrig riktigt vet vad man får när man köper det tycker jag. Men vill du inte gå till en frisör så kan jag tipsa om att använda silverschampo och silverinpackning. Finns att köpa antingen hos frisörer, på nätet eller typ kicks. Revlons "färgbomb" är ganska bra.
Och för att bleka bort den mörka utväxten (om ljusarefärgning inte funkar på dig för du är för mörk) så köp blekning på affären, se till så att det är ett pulver i förpackningen att blanda cremen med. Och du behöver inte följa verkningstiden som står, utan ha i blekningen tills du tycker det blir en bra färg. Men högst en timme, sen blir det nog inte så mkt mer, om du inte är nöjd få så kör en gång till med blekning men var försiktig då och ha inte i lika länge. Går mycket fortare den sista gången då det bara ska bleka bort det där sista guldiga som finns.
lycka till




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0