Godmorgon

Gjorde ett inlägg igårkväll men den kom visst aldrig upp, helt försvunnen:S Och så funkar inte Blogg.se´s app heller, det har det inte gjort sen de gjorde om utseendet, ni som bloggar vet vad jag menar... hoppas de fixar det snart.
Idag vaknade jag tidigt, ställde klockan på halv 10 men vaknade klarvaken kvart i 8, så jag gick upp och duschade. Så taggad inför idag så därför jag inte kunde sova;) Blir att åka in till salongen snart och tvätta håret där, måste ju sitta i torkhuva när jag blåser håret, annars blir det aldrig torrt^^

Va jag ska ha på mig ikväll är fortfarande ett frågetecken, vi får se vad jag känner för;)
Visar er outfiten senare.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0