Länge sen

Dog jag på midsommar eller varför är bloggen tom sen dess?? haha, nä har inte orkat blogga bara;)
 
Midsommar var rolig:) vi körde 5 kamp å mitt lag vann i år igen och jag och Tobbe blev det vinnande paret (utan att jag vet hur) så vi vann en varsin shot, som var stark å äcklig, speciellt efter ca 5 klunkar på raken då jag inte kan shotta, har kräkhals:(
Och som vanligt tycker jag att det blev lite för mkt för mig, tål ju inge alkohol längre... tydligen. Nä, nu blir det att bara ta ca 5 cidrar på en hel kväll. ;) Gillar inte hur jag blir när jaf blir för full, haha, har ingen kontroll alls på mig! haha^^
 
Lördan låg jag och tobbe i soffan heeeela dagen, och kollade på typ en säsong av Lost, vi är helt innördade i Lost nu;) har ca 3 säsonger kvar att se.
Söndagen tog vi bussen in till Kga och hämtade bilen, hade Lexi med oss så hon fick en ordentlig promenad;)
 
Och ingen bild fick jag på min outfit:( hann ingenting i fredags, men har en bild på mobilen på ansiktet, ska försöka föra över den via blåtand sen.
 
Btw, Tävlingen kommer snart:D
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0