Skulle aldrig ha ätit

Å fy fan... käkade tacos för typ 2-3 timmar sen. Och är fortfarande så där äckligt mätt.
Jag jobbade ju till lite efter 3 idag, käkade aldrig nån lunch utan åkte direkt till barnkalas, fick lite fika så stod mig på det. Så när vi gjorde tacos hade jag varit hungrig för länge så då blev jag mätt istället och tappade matlusten. Men på det fick jag blodsockerfall så jag käkade tacosen, å när jag började så kunde jag inte sluta:S
Blä... ångrar att jag åt så mycket. Kan knappt röra mig.
Och att jobba lördagar, fy satan va det tar på kroppen, jag är helt slut, så ska bli skönt å få vila upp sig imorgon, så jag hinner ladda om inför en ny vecka. Går och lägger mig nu faktiskt... god natt på er.
fjantbild


Kommentarer
Anonym

Vet precis hur det är;)

2012-06-19 @ 11:44:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0