Stressigaste veckan

Undrar va det är för speciellt med denna vecka??
Som jag har stressat! Alla vill tydligen bli iordninggjorda nu:)
Jag har bokat in kunder lite huller om buller och dubbelkunder, i tisdags jobbade jag till halv 9 på kvällen, igår jobbade jag till halv 8, jag har haft svårt att somna på kvällarna då jag har svårt att slappna av, jag ligger och tänker på allt som ska fixas denna vecka, hur jag ska göra si och så.
Men det är bara att bita ihop, för det är ju nu det är en bra period för frisörer, vi har ju verkligen periodsjobb, så jag får ta igen mig när det blir sämre period igen. OCH så får jag vila lite nästa helg i Mallis;)
Men idag blir det en jätte roligt dag, ska göra naglarna på bruden jag ska ha på lördag, och så ska jag sätta i löshår på en tjej, dessa två jobb är ju de roligaste jag vet:D
Nu måste jag cykla till bussen.


Kommentarer
Peter

OJ! Vilken snygg och härlig tjej!! Har läst och kikat på bilder gällande senaste 2 månaderna :-)



Får nog börja pren. på bloggen :-)



Annars allt bra? (obs har fru och 2 barn så raggar inte utan vill bara ge dig en komplimang :-D), hoppas det är ok...

2012-05-10 @ 13:54:53
URL: http://peternordin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0