Barcelona trippen

Vi va ju i Barcelona i 2 hela dagar, men åkte dit förra onsdan och hem på lördag morgon, så onsdag och lördag fick ju inte ut något av;)
Det var jag, Tobbe och Erika.
Hotellet var jätte lyxigt, och nu vet vi varför, verkar vara mer ett konferenshotell, det kryllade av kostymsnubbar med bärbara datorer;)
På torsdagen gick vi av bussen mitt i smeten i Barcelona, vi började leta efter La Rambla, vi gick och gick och gick... kollade på kartan, gick igen, kollade på kartan, giiiiick... Tror vi gick i 2 timmar kanske, och tillslut hittade vi Ramblan, och vart var den? Där vi gick av bussen! haha^^ Nåja.
På kvällen började vi festa runt 10, gick ut på krogen kl 1 på natten, var där och dansade och hade trevligt till kl 5 då det stängde. Vi tog taxi hem och kom i säng lite efter 6.
Lördagen gick vi upp runt 10, åkte återigen ut till Ramblan, men vi gick ner till hamnen och knallade lite där.
Kvällen blev lugn då vi va så otroligt trötta, och på natten till lördag gick vi upp runt 3 för att göra oss iordning för hemresa.
Men det va roligt att se Barcelona, dock tror jag man skulle få ut mer staden under sommaren.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0