Drömmar

Jag blir så frustrerad, varför vill jag så himla mycket jämt för?
Så mycket jag vill, så mycket jag tänker på att jag ska göra, men så vet jag aldrig var jag ska börja så då går jag bara runt här hemma och får ingenting gjort...
Jag är så otroligt kreativ, det kliar i händerna, det nästan kittlas i kroppen vid tanken på allt jag vill göra. Men varför får jag aldrig handen ur a*****??
 
Lite av alla mina drömmar:
Bli författare - Har många ideer i skallen;) (Har faktiskt skrivit 1 bok, på 99 st A4 med storlek 12 på stilen, men jag var 15 år och mycket som skulle behöva skrivas om, plus att jag har typ 50 påbörjade historier på en dator jag inte kommer in på, haha) ;)
Bli fotograf - Älskar att ta kort och att redigera
Rita tavlor - Nu när jag väl har en airbrush så skulle jag ju börja öva, men var är tiden?
Bli kläddesigner - Flera ideer där med, sydde mycket för nåt år sen, men blir så stökigt och tar så lång tid.
Bli den BÄSTA nagelskulptören i närområdet;) - Men måste öva öva öva och ett set tar ca 3 timmar, och jag har inte råd att göra gratis på alla då materialet är så dyrt.
Bli sminkös - Men vill inte gå någon utbildning, tycker jag kan det ändå, men man måste ju ha yrkesbevis.
Bli framgångsrik inom bloggandet - Men det finns så många bra bloggare redan så det går knappt:S
Få en otroligt framgångsrik salong - Jag vill ha en jättestor salong, med många duktiga frisörer, där man också ska kunna få allt, naglar, soldusch, fransförlängning, massage m.m, en skönhetssalong helt enkelt. Men det skulle aldrig gå i den lilla stad jag bor i, och flytta skulle jag vilja, men vågar inte och vill inte flytta ifrån vänner och familj.
 
Vilken dröm ska jag gå efter?
Ganska självklart att jag inte kan göra allt detta, vilket är sorgligt, kommer alltid att gå runt med ett sug på att göra nånting helt annat. Kommer aldrig bli tillfredsställd känns det som, alltid annat som lockar.
 
Jag ser mitt liv framför mig, men jag står bara stilla och stampar...
 


Kommentarer
Mia- Livet i Göteborg

Flytta till Göteborg då!! :) Här har du ju en vän i alla fall! :)

2012-10-07 @ 12:13:24
URL: http://mariagraaf.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0