Helgen

I helgen åkte ju som sagt jag och Tobbe till göteborg, och Lexi följde ju med:)
Tog tåget kvart över 2 i fredags, och Lexi var så duktig så;) framme i gbg köpte jag 2 klänningar för 498:-  på Monsoon, de har assnygga klänningar till bra pris! Och Lexi åkte till å med rulltrappa upp å ner, hehe;)
Vi blev bjudna på tacos hos Mia, mums:) Så började festen, vi skulle ju gå ut också, men lite efter 12 så däckade vi typ, haha. Aströtta.
På lördagen åkte vi och käkade en mysig middag på Lilla London, jag lärde mig att dricka vitt vin;)
Sen köpte vi godis och hyrde film, men innan filmen gjorde jag naglar på Mia.
Och på söndagen åkte vi hem med tåget 10 över 2.
Alltid lika roligt å vara i gbg med Mia:) Längtar redan tills nästa gång;)
 
Blev dock inte så många bilder:(
 


Kommentarer
Mia- Livet i Göteborg

åh! Så fin bild på dig o Lexi <3
Jaaa längtar jag med :)

2012-10-16 @ 20:42:14
URL: http://mariagraaf.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0