Musik

Musik är mitt liv, det tar fram mina innersta känslor, det får mig att må bra, men även ledsen.
Det ger mig drömmar, där jag kan göra precis vad jag vill, där jag bestämmer själv hur allt ska vara. Där ingenting, som "verkligheten" kan förstöra för mig.
Jag blir djup, jag släpper ut och jag släpper in.
Jag flyger fram genom tankarna, tankar som är så stora att de inte går att besriva med ord.
Jag befinner mig i trans
Jag lyfter mig själv
Jag ser allt från en annan vinkel.
Jag blir berörd
Jag börjar se, jag börjar älska...
Om ändå alla andra kunde se det jag ser, när musiken övertar min hjärna
 

Den här låten betyder mycket för mig, ni som känner mig vet säkert vad den syftar på.
Det är sjukt vad vissa låtar kan framkalla.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0