Jävla app

Åh, nu funkar inte appen på telefonen igen, blir så frustrerad, ska ju inte behöva installera om varje gång jag ska göra ett inlägg:(

Sitter på salongen nu, en kund har färg i håret, så jag vilar lite under verkningstiden;)

På onsdag drar vi till Barcelona i några dagar:D jag blir alltid deppig när jag kommer hem från resor. Jag mår verkligen som bäst när jag är ute och reser, kanske borde flytta utomlands som jag så länge drömt om.... Hm... Hehe;)
Nä jag hoppas jag inte blir det denna gång, vi blir ju bara borta i 4 dagar så.



Kommentarer
Heidi

Försökt "ställa fråga" på sidan ett par ggr men får bara error-meddelande... Kommer de fram? Jag frågar här också:

Försökte skriva här förut men det blev bara error. Få se om det funkar nu ;)

En fråga om hårvård. Du såg ju mitt hår sist jag var hos dig, och att jag blivit väldigt torr i hårbotten. Trots att jag bytt schampoo nu så är det likadant.

Kan du tipsa om någon bra produkt. Schampoo, balsam, inpackning? Gärna kanske lite olika prisklasser och så så kan man avgöra själv hur mycket pengar man kan tänka sig lägga på det. Vad använder ni på salongen och vad säljer ni där? Något speciellt man ska tänka på när man köper schampoo och sånt om man har torr hårbotten?

Kram kram! /Heidi

2012-09-30 @ 15:18:50
URL: http://livetenligtheidi.blogg.se
Sara

så fin du är!! kramis :D

2012-10-01 @ 01:11:11
URL: http://pedersenpictures.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0