Fredag:)

Åh älskar fredagar:)
Jobbade halv 10 till halv 5 idag, hade 3 klp, en folieslingning med klp och en löshårskund, så va en rolig dag:) glömde dock ta före å efter bild på löshåret:( men det blev jättebra:)
Nu har jag käkat kebabtallrik;) har bytt om till bekväma kläder, adidasbyxor, skön sportbh och en t-shirt av tobbe, så nu ligger jag å myser under filten med lexi här i soffan. Skönt å bara slappa;)
Helgen blir nog lugn, har inget inplanerat, kan va gött det med;)
Denna vecka har humöret varit på topp hela tiden! Kännt mig så drömmande å lycklig;) hihi.
Och så räknade jag ut att det är 11 arbetsveckor kvar tills jag tänkt gå hem, om jag mår bra så länge. 1 veckas semester ska jag ha i juni så då blir det ju 10 veckor kom jag precis på;) kommer gå jättefort:D



Kommentarer
Madde

Va fin du är vännen <3

2013-05-04 @ 13:00:38
URL: http://maddeloo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0