Dagens tips


Jag klarar mig inte utan Farouks "Biosilk, Silk therapy", den är helt underbar! Det är silke i som bygger upp och reparerar håret. Jag har blekt mitt hår, och när det är blött är det väldigt töjbart och lite "tuggummivarning". Håret är som ett papper, det är starkare när det är torrt, men blir det blött är det väldigt lätt att det går sönder, så var jätte rädda om håret när ni har tvättat det, kamma försiktigt och blås håret när det nästan har torkat. Jag tar alltid ca 2 droppar av Biosilk när det är blött, då är det mycket lättare att reda ut håret. Sen tar jag alltid i 2 droppar på morgonen, och alltid när jag ska platta håret, det funkar som värmeskydd också. Är håret lite torrt så är detta en suverän produkt! Prova och ni märker skillnaden! Jag klarar min inte utan den...
Finns att köpa på Nelly, ett prisex. är 160:- för 50 ml, man behöver bara några droppar per gång och den är hur dryg som helst.


Kommentarer
Mia -Livet i Göteborg

En sån där fick jag med gratis (en väldigt liten flaska tyvärr) när ja beställde från Nelly en gång:D

2009-12-09 @ 16:31:15
URL: http://mariagraaf.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0