Hårvård

Fick en fråga om schampo och balsam för torrt och frissigt hår, det finns ju nästan hur mycket som helst att välja mellan, och produkterna fungerar olika på olika individers hår. Men jag gillar Lóreal Professionnels produkter. Dem har en serie som heter "Repair Care", Dem har "Absolut repair", som är den vanligaste och lättast att hitta hos frisörer och på internet, det är djupverkande vård för mycket skadat hår, den är jätte bra för t.ex. blekta hår som håret tar väldigt mycket stryk av. Sen har dem "Intense repair", dem tillför intensiv näring och mjukhet till naturligt torrt hår. Och den sista i serien är "Solar sublime", den är djupverkande och samtidigt har den ett solskydd.
Hos frisörerna ligger Lóreals priser lite högt, men HÄR finns dem för lite bättre pris. Kika gärna in på lite mer varor där, såg att dem sålde Ga.Ma CP1 plattången (som är jätte bra) för 480:- (ord.pris 895:-)

Hydra Repair (bilden), är ett bra alternativ för er med torrt och skadat hår, den ska man spreja i hela håret efter man har schamponerat och handdukstorkat håret, den ska inte sköljas ur, och kom ihåg, produkter som inte ska sköljas ur är jätte nyttiga.

Imorgon åker jag till ULLARED! Eller inatt rättare sagt, jag ska ta bilen ner till Tobbes syster kvart över 4, sen åker vi kl 5. Hoppas hoppas hoppas att det inte är för mycket folk bara, alla små storlekar tar alltid slut först:( och jag gillar inte när det är trångt:S hihi


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0