Mina köp

Hej alla, min dag på ullared var jätte bra:) Jag får sån kick av att köpa billiga grejjer:) För en gångs skull var det roligt att betala, haha:) Här kommer mina klädköp.
89,95:-79,95:-
199:-49,95:-
89,95:-129:-
59,95:-Harem byxa 99:-
stickad 169:-
Vad tycker ni om priserna? suveräna!
Handlade lite julklappar, lite julgrejjer och saker till huset.

köpte även lösögonfransar, jar brukar alltid klippa dem på mitten och ha en varsin halva längst ut på varje öga, då ser det ut så här:) Sen målar jag alltid med flytande eyeliner så det blir ett rakt sträck längs hela fransraden och så man inte ser kanten på lösögonfransarna.


Kommentarer
Mia -Livet i Göteborg

Snygga kläder:D

O jääävligt snygga fransar måste ja säga:D:D

2009-12-14 @ 01:14:58
URL: http://mariagraaf.blogg.se/
Anonym

snygga fransar! kan du inte lägga upp bilder på vilka fransar du använder och hur du klipper dom?

2009-12-17 @ 09:51:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0