Söndag

Japp, idag är det söndag, vilket betyder jobb imorgon, men det är inte långt kvar till lide ledighet:)

Har ni några frågor om erat hår så är det bara att fråga, jag svarar på alla frågor, till era bloggar eller direkt i min blogg, så fråga på:)

Igår kväll mös jag och Tobbe bara framför tv:n på kvällen, åt lite godis och chips;) Och så blev jag lite kreativ och målade denna pingla;)

Här kommer en bild på Tobbe och mig i datarummet, där jag också varit kreativ och målat av oss på väggen;)


På torsda åker en del av Tobbes familj till Ullared, jag vill också med! Ska försöka kolla om jag kan flytta över mina kunder till nån annan på torsda, och kan jag det så ska jag följa med dit, vill shoppa kläder!! Så billigt och bra där, har inte varit där sen dem byggt om heller... hoppas att det går:)
Snart börjar Paradise Hotel, det måste jag se:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0