Clarins på KICKS

Idag gick jag in på Kicks för att få tag på en primer, och jag kom ut med 7 produkter! Haha jag är så lättlurad^^ men jag käpte inte allt, köpte man två produkter, jag köpte i märket Clarins, och jag är osäker på om det var just det märket eller om man kunde välja vad som helst, iallafall, då fick jag med ett litet kit värde 700 kr, det var mascara, ansiktscreme, en ansiktscreme som stramar åt, kroppscreme som stramar åt och en fotcreme:) själv köpte jag denna produkt nedan, Clarins primer, kostar runt 290:- men verkar suverän! Man blir jätte len, det går inte förklara hur bra den känns! Och så köpte jag en ögonskuggspensel och Clarins ansiktsvatten för ungerfär 240:- Så det blev dyrt men hoppas det är värt det:)

När jag nu skulle inhandla denna primer, ställde jag bilen på pareringen, struntade i att betala parkeringsplatsen eftersom det skulle gå så fort! När jag hade handlat klart kom jag på att jag kanske ska ha nåt nytt klädesplagg till utgången på lördag, så jag trevade runt i olika affären, men hittade inget, och till slut kom jag på bilen, SHIT! Jag skyndar mig därifrån, jag har aldrig sett en parkeringsvakt efter att bott här i 4 år men man vet aldrig. När jag kom inom synhåll till bilen, jo vilka står inte där? Parkeringsvakterna! De står bakom min bil och skriver något i sitt block, så jag skynda mig in i bilen, de sa ingenting eller nåt till mig så jag hoppas det inte blev nåt, jag tog bort den gamla lappen vid rutan sen i måndas och hoppades att de skulle tro att det var lappen för idag^^ sen drog jag därifrån, hoppas hoppas hoppas att det inte blev nåt, jag vet inte hur det funkar, kan dem skicka hem böterna nu för tiden eller lägger dem alltid lapparna på rutan??



Kommentarer
Bitterfittan

tack för det sötnos (: jag har bara umgåtts med min dude idag. vad händer för dig imorgon?

2010-03-10 @ 23:34:18
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Love is forever ♥

hehe yes jag har gjort min design själv :)



adda mig på msn så kan vi prata där, [email protected] ;)

2010-03-11 @ 00:23:14
URL: http://loveisforever.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0