Vecka 33

Vecka 33 idag då:)
Typ nu börjar jag känna mig gravid;) magen känns stor, och jag glömmer bort att den är där och slår i den överallt;) på nätterna börjar det bli tungt och obehagligt att vända på sig. Kramp i vaderna brukar jag få på nätterna oxå, gör ont som satan!
Är jag kissnödig för länge får jag som förvärkar, och som jag skrev igår så har jag sammandragningar hela tiden.
Nu snurrar bebis runt i kullerbyttor, och h*n verkar sparka mer inåt. Så syns inte lika tydligt längre. Känns obehagligt när den rör sig bara för det är så trångt i magen, och tror den har börjat sparkat upp ett blåmärke på högra revbenet, Inge goigt alls, hehe;) bebis väger ca 2 kilo nu, Gud va mycket! Har gått så himla fort nu sista tiden. På bara några veckor tycker jag att magen dubblerats i storlek.
MEN även allt detta som nu har börjat hända så tycker jag inte det är jobbigt än, fortfarande mysigt:) får väl se när den känslan vänder;) hehe.
3 veckor kvar å jobba, sen går jag hem på mammaledighet, och bebben får gärna titta ut så fort den kan efter det;) längtar så!



Kommentarer
Madde

Åh va magen växer. Så fin är du! <3 Inte så långt kvar nu ;) Längtar såå!!

2013-06-26 @ 08:37:10
Mia

Vilken mysig mage!! :)

2013-06-27 @ 17:18:47
URL: http://mariagraaf.blogg.se
M Rydberg

Åh vad fin mage! :) Har du ingen hel bild på din tatuering hur den blev när den blev skuggad och klar? ser jätte fin ut!

2013-07-09 @ 21:31:02
URL: http://frokenrydberg.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0