Preggo;)

Nu går det inte dölja längre. Jag och tobbe ska ha barn i mitten på augusti:) är så sjuuuuukt lycklig! Idag var vi på ultraljud och fick se vårat lilla hjärta, så fin så:) vad det blir för kön blir en överraskning vid förlossningen;)
Jag har mått jättebra hela tiden, inget illamående eller så, så himla skönt:) och igår låg vi och såg på magen när bebisen sparka! Vad fort det går!
Längtar så tills jag får se dig! <3
En till rolig sak, Madde ska ha barn i mitten på juli! Så roligt å få ha en kompis att dela allt med!<3



Kommentarer
Heidi

Meeeeen!!!!! Grattis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2013-03-19 @ 22:19:03
URL: http://livetenligtheidi.blogg.se
Madde

Åh så underbart <3 Såå himla kul!!!

2013-03-19 @ 23:40:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0