Torsdag

Gött att det är fredag imorgon:) blir väl jobb 9.30- ca 18.00, min tur å städa. Men andra veckan i juni går jag ner på halvtid, och tänker jobba så tills jag går hem. Oooom det nu blir så;) kommer ha hur mycket som helst å göra, alla kunder vill ju hinna fixa sig innan jag går hem, å ja vet ju hur jag är, har svårt å säga nej. Så blir säkert inte halvtid, hehe. Men ska försöka lyssna på kroppen iallafall:)
Känner av lite i ryggen nu, kvällarna är värst. Och så får jag värmevallningar som om jag vore i klimakteriet! Haha. Så det är Inge roligt å stå å svettas som en gris å knappt få luft när man har kunder, och de tycker inte alls att det är så varmt som jag, hehe. Får nog köpa en fläkt;)

Har kollat på programmet "jag visste inte att jag var gravid" några ggr. Det handlar alltså om kvinnor som helt ovetandes föder barn helt plötsligt:/ förstår verkligen inte hur de kan ha missat att de var gravida, de måste ju känt fosterrörelserna! Vet att det är olika för alla men alla foster rör sig ju. Min är helt galen där inne, nu känns det som den är vaken hela tiden;) barnmorskan sa på fu att den dagsrytmen de har i magen har de troligtvis när de kommer ut oxå. Men hon kan inte mena denna period, för då kommer inte min sova mer än kanske en kvart åt gången, hehe;)
Nu blir det att gå och lägga sig, har precis förberett löshår till en kund imorgon, så nu får det va slutjobbat för idag;)
Naglarna jag gjorde på en kund idag:



Kommentarer
Madde

Nej jag fattar inte hur man skulle kunna missa att man är gravid. Fast alla känner väl olika mkt.. men ändå!

Härligt mä massa bebisrörelser. Myspys <3

2013-05-31 @ 09:55:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0