Semester:)

Första dagen på semestern:) tar inte ut mammadagar nu utan sparar dem istället så detta får bli semester;) fast ska jobba några strödagar. På onsdag jobbar jag 5 timmar och på torsdag 4 timmar.
Får se vad jag hittar på idag, har hur mkt som helst att göra här hemma, vill få ordning i alla garderober å skåp så jag kan lägga all tid på bebis sen;)

På söndag fyller jag 25 år oxå, usch vill inte:( hatar å fylla år. Inte bara för att jag blir äldre men gillar inte att stå i centrum, att alla ska komma å gratta mig... Usch. Mkt roligare å gratta andra;)

I lördags åkte jag å tobbe, Chrille, Linda å Millan till kalkstensbrottet oxå, riktigt mysigt:) grillade lite korv uppe på Klippan oxå;) å igår va vi hos mamma en sväng:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0