våga satsa på sin dröm

Jag har ju alltid haft en liten dröm i bakhuvudet.  Men alltid sett ner på mig själv, trodde inte jag skulle klara av det. Men nu känns det så skönt när jag har kommit fram till att jag visst kan klara av det! Det kommer ta flera flera år att nå dit jag vill, det vet jag. Men jag ska försöka, man lever bara en gång.
De flesta av er vet ju redan vad jag pratar om, men för er som inte vet det så är min dröm att bli tatuerare. När jag fyllde år i somras fick jag ett startkit av min älskade tobbe😊 så jag håller på att öva nu, både på fejkskinn  och på... tobbes fötter !😉
Nån gång i framtiden har jag planer på att eventuellt hitta en lärlingarplats. Men vi får se hur livet ser ut om nåt år så får jag ta ställning då. Frisöryrket kommer jag nog aldrig kunna eller vilja släppa helt Heller men man kan väl göra flera saker?😆

Här kommer lite gjort av mig:


Kommentarer
Maria Graaf

Du är så modig Emma <3 Du är så duktig som följer dina drömmar! Det kräver sin kvinna att våga lämna gamla mönster för att våga satsa på sina drömmar! Du startade en egen salong - och nu detta! Du är bäst Emma <3 (Tobbe är också modig, hihi)

2014-10-28 @ 06:03:13
URL: http://mariagraaf.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0