Längesen

Va längesen det var jag skrev sist. Men har ju fullt upp nu med allt som hör livet till;) hehe.
Kan dra lite som hänt sen sist..
Jag å Madde drog ju iväg till Bollnäs/holmsveden en helg, lämnade våra Goa döttrar hos fäderna:) så gick vi ju med Mia på hennes filmvisningspremiär! Skit rolig film! Skratta hela tiden, å Mia var så himla duktig! Improviserade å allt å hon satte det kanon! Sen var det ju party party efteråt, å blev ganska full efter att inte druckit någe på ett år, men Gud så kul vi hade:D sen ville bara jag å Madde hem, usch va vi sakna lillskruttorna!:)

Har ju varit iväg med Jonna på olika kontroller, lite extra eftersom hon fick en jobbig start. Men allt ser så bra ut:) hon är ju verkligen som vilken bebis som helst, fast hon har lite bråttom med å utvecklas istället, hon tar väl igen de där veckorna hon förlorade på sjukhuset;) hon är lite svår å få å somna på dagarna, hon får ju inte missa nåt som händer! Hehe. Men hon sover ju bra på natten iallafall, det är ju det viktigaste.
På tisda är det BVC igen, spännande å se vad hon väger, lika spännande varje gång tycker jag, å se hur hon växer:)

Nytt år är det oxå, å nu har jag börjat jobba fredagar, så tobbe får va pappaledig fredagar, gött för honom å få 4 dagars veckor ända till sommaren;)

Den 23:e åker vi till Sälen oxå:) torsda till söndag, ska bli kul, hoppas på snö! Både tobbe å ja har fixat skidor å grejs;) blir hela tobbes familj så vi blir väl en 13-14 pers:)

Lägger upp lite bilder oxå:)













Kommentarer
Maria Graaf

<3<3

2014-01-20 @ 21:46:55
URL: http://mariagraaf.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0