Vecka 36

Idag är det vecka 36:)
Usch vilken natt jag hade... Vaknade vid 2 av värsta äckliga halsbrännan. Svettades som en gris å kunde inte ligga stilla, kunde knappt andas och fick nästan panik. Vi har på takfläkten men den hjälpte inte. Så fick gå å lägga mig på soffan efter att jag tog novalucol och öppna fönstret. Gick sen in till sovrummet igen när tobbe klev upp till jobbet. Så sov nån timme till där. Kände av halsbrännan igen innan jag åkte till jobbet nu. Usch, hoppas du inte är här för å stanna dumma halsbränna! Så jädra vidrig känsla:(

Annars mår jag bra, lite brist på energi bara, känns som att syret inte räcker till riktigt. Så när jag grejar hemma går det inte fort inte;) men jag har ju några veckor på mig så jag hinner allt med allt:)
Än så länge har jag gått upp 14 kilo, får se vad det slutar på, läste att bebis lägger på sig 28 gram i vikt om dagen nu. Den väger ca 2700 gram nu:) sjukt att det ligger en liten människa där inne;)
Och vilka drömmar jag har! Haha.
Inatt drömde jag att bebisen kröp ur bröstkorgen på mig för att den ville kela hela tiden. Försökte få den att gå in i magen igen men den ville bara kramas;) var en kille i drömmen, och han hade gröna ögon. Sägs ju att alla föds med blåa ögon först, men våran hade gröna, så vi trodde den skulle bli rödhårig, för tobbe har det på sin sida av släkten. Ja och sen drömde jag att läkaren ringde å sa att jag hade 30 cm i omkrets i bäckenet och att jag skulle kunna föda, men jag sa att 30 cm är ju för litet, har läst att runt 34 är tveksamt om inte barnet är väldigt litet då. Men nej jag skulle kunna föda. Och då kom jag på att jag hade ju inte varit iväg å röntgat mig än, så blev jättearg att de ljög för mig, hehe.

Nu måste jag skölja ur färgen ur håret på kunden:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0