Kärlek

Älskar Jonna så oerhört mycket, ord kan inte beskriva den kärleken.
Jonna fanns inte för några månader sen, men nu kan jag inte se ett liv utan henne.
Älskar verkligen allt med henne, till och med hennes skrik är gulligt i mina öron;) hör jag henne skrika (när hon inte är hos mig) gör det så ont i hjärtat och jag vill bara springa till henne å ta hand om henne;) sjukt vilka känslor man får, innan hon föddes försökte jag föreställa mig hur det skulle va å bli mamma, men det är långt ifrån hur det verkligen är. Man kan helt enkelt inte föreställa sig det, det är den häftigaste känslan som finns! Man får en helt ny syn på världen oxå, vad som är viktigt och inte... Jag skulle kunna skriva hur mkt som helst om hur jag har förändrats och mina känslor för Jonna, men det blir för långt;) hehe.
Vill bara säga att jag är så oerhört lycklig, tack gode Gud att Jonna finns! Det bästa som hänt mig:) och tack älskade tobbe att vi fick en sån fin tjej:) nu börjar det riktiga livet:)
Älskar min familj! <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Kontakta mig!
Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:










RSS 2.0